سالیان درازی است که درگیر تبلیغات هستیم، تبلیغ یعنی انتقال پیام به سبک و روشی ابداعی و متناسب با ساکنان هر سرزمین. شاید در سالیانی دور در سرزمین های مختلف، بر دیوار غارها علائمی را به شکل نماد حک می کردند، با دود پیامی می lrm;فرستادند، یا شاید پیامی را به پای کبوتر می بستند و در جایی دیگر پیام را به دست چاپارها می دادند و. . شاید از همان دوران، ما به نحوی تبلیغ می کردیم! سال ها گذشت و تبلیغات به مرور، شکل و شمایلی به خود گرفت که امروز آن را به شکل تبلیغ در رومه، بیلبورد، رادیو، تلویزیون و. می بینیم.
سرعت تغییرات دنیای امروز به حدی است که باعث شده تا در کمتر از چند سال شاهد تحولاتی اساسی باشیم! تغییری که همه ی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و زندگی جدیدی برایمان ساخته است! تغییری از جنس مجازی و با رنگ و بوی دیجیتال! تغییری که ما ساکنان زمین را درگیر کوچی اجباری از زمین به فضای مجازی کرده است!
ماکانیان اولین مسافران دنیای هیجان انگیز مجازی بودند و در سال 1388 به این سرزمین پانهادند و به تدریج سرزمین ماکانیان را پدید آوردند. ماکانیان می دانستند که این سرزمین نوپا، سرشار از ذخایر و منابع است و هنوز راه درازی تا اشباع شدن از تبلیغ دارد. امروز ماکان به دروازه ای برای ورود به فضای نامتناهی مجازی بدل شده است و برای ورود و ماندن هر برندی در این دنیا سبک خود را دارد.
وقتی قدم به یک سرزمین جدید و ناشناخته می گذارید، قطعا بزرگترین مشکل، ترس از ندانستن راه و گم شدن است. اگرچه امروز همه با داشتن یک موبایل و البته اینترنت، اعتماد به نفس کافی برای هر تجربه جدیدی را دارند اما سرزمین دیجیتال، دنیایی است جوان و پویا که راه های اصلی، فرعی، میان بر و حتی بن بست های خود را دارد. این سرزمین هم نقشه ای دارد اما متفاوت و پیچیده که ما با دانش تبلیغات و تجربه ی چندین ساله با برندهای مطرح، الگوریتم موفقیت در این مسیر را طراحی کرده ایم.
ماکان می کوشد شما را برای ورود به این سرزمین عجیب آماده کرده و شما را قدم به قدم همراهی کند، جایگاهی درخور برندتان یافته، اعتماد شما را جلب کرده و موفقیت شما را در این سرزمین تضمین می کند. ماکان دروازه ای مورد اعتماد برای عبور از رویاهای دور از دست و رسیدن به آرزوهای دست نیافتنی شماست.
پشت سر نام هر برند، داستانی نهفته که منعکس کننده ی تاریخچه،
پیش از این مفصل در مورد
اولین گام لازم، داشتن شناخت جامع و صحیحی از برند خود است. دانستن پاسخ سوالاتی مانند اینکه برند شما دقیقاً چه ویژگی منحصربه فردی دارد؟ هویت برندتان چیست؟ ارزش های بنیادی سازمان شما کدامند و قرار است چه مفهومی را به مخاطبان انتقال دهید، شما را به شناخت جامعی از برند خواهد رساند.
پس از تعیین هویت خود، لازم است ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمان خود و همچنین برنامه های آتی خود را بیان کرده و به نحوی ثبات قدم خود را در این راستا نشان دهید. در این مرحله می توانید به تغییرات سازمان در طی زمان و ویژگی های متمایز خود اشاره کنید.
پیش ازین بارها به اهمیت
بهتر است در داستان برند به طور مستقیم به ویژگی و تخصص اصلی خود اشاره کرده و بر آن تمرکز کنید. در غیر این صورت مخاطب با لیستی از مهارت ها و تخصص های شما مواجه شده و سردرگم می شود و در نهایت نمی تواند برند شما را به عنوان نماینده ی یک شخصیت متمایز در ذهن خود تداعی کند.
بهترین داستان برند، داستانی است که در عین سادگی، بتواند احساسات مخاطبان را درگیر کند و بگوید برند شما قادر است کدام یک از مشکلات و چالش های مخاطبان را، از چه طریقی برطرف نماید.
در مقالات قبل با
داستان برند باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و هیچ شک و شبهه ای باقی نماند. در صورتی که در بیشتر اوقات محتواهایی که صرفاً به هدف تبلیغات تولید شده اند، این ویژگی را ندارند.
در نهایت می توان گفت اگر داستان برند شما
منبع:
انواع تحقیقات بازار و فاکتورهای قابل بررسی از طریق تحقیقات بازار
داستان ,برند ,های ,سرزمین ,کرده ,مخاطبان ,را به ,خود را ,داستان برند ,کرده و ,شما را
درباره این سایت